пʼятниця, 21 квітня 2023 р.

Афірмації - потужний інструмент

💥Афірмації - це потужний інструмент, який може допомогти зміцнити міжособистісні відносини, підвищити рівень самооцінки та розвиток дружніх стосунків.
💥За допомогою афірмацій можна вдосконалити вміння спілкуватися та взаємодіїяти з оточуючими людьми, а також збільшити кількість та якість соціальних контактів.
💥Афірмації про любов, повагу, розуміння та взаємодію допомагають встановлювати позитивні стосунки з оточуючими та підтримувати їх тривалий час. Також регулярне використання афірмацій може зміцнити взаємини та розвинути відчуття співпраці та взаємодії з оточуючими людьми. В цілому, афірмації є важливим інструментом для створення позитивних та здорових міжособистісних відносин.
🌼🌼🌼Афірмації на день:
🟪 Сьогодні – найкращий день.
🟪 Мій світ сповнений щастя, радості і достатку.
🟪 У мене все добре, і з кожним днем ​​моє життя стає ще кращим.
🟪 У мене є знання, щоб приймати розумні рішення для себе.
🟪 Я усвідомлюю свою цінність, моя впевненість зростає.
🟪 Всесвіт дає мені найкраще.
🟪 У мене є все, що потрібно, щоб зробити сьогоднішній день чудовим.
🟪 Я – творець свого щастя і сьогодні – мій день!


Немає коментарів:

Дописати коментар